توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زینبیه نکا

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زینبیه نکا

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۹
باقری از توزیع یکهزار بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در راستای کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان در زمان شیوع کرونا خبر داد.

« محمدعلی باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا همچون سایر کانون های فرهنگی و آحاد مردم و خیران جامعه، در ماه مهمانی خدا، صحنه دیگری از همدلی و مواسات را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در دستگیری و کمک به نیازمندان خلق کرد و در رزمایش «کمک مومنانه» با قوت وارد عمل شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: دستگیری از نیازمندان سفارش اکید دین اسلام و اهل بیت(ع) است و اعضای کانون زینبیه نکا با کمک به همنوعان نیازمند، موجی از همدلی به راه انداختند.

 

وی اظهار کرد: کانون های مساجد در دوران کرونا مردم را تنها نگذاشتند و جهادی در این حوزه وارد کار شدند و یکی از اقدامات مهم کانون زینبیه نکا تهیه و توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم در آمد جامعه بوده است.

باقری از توزیع یکهزار بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زینبیه نکا در راستای کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان در زمان شیوع کرونا خبر داد و گفت: میانگین ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در حدود 200 هزار تومان بوده است.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همچون همیشه در مقابله با کرونا و رفع نیاز نیازمندان، دوشادوش مردم به‌ صورت جهادی وارد کار شدند و با بالاترین سطح توانایی خود اقدام به رفع موانع و مشکلات مردم می کنند.

 

باقری افزود: شست و شوی معابر از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تهیه و توزیع ماسک، گندزدایی، توزیع بسته‌های معیشتی و اطلاع رسانی به مردم در مورد ویروس کرونا از اقدامات انجام شده در کنار توزیع بسته های معیشتی در این دوران بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: اعضای کانون زینبیه نکا با شناسایی افراد نیازمند در نکا، در راستای لبیک گفتن به فرمایشات رهبری در رزمایش کمک مومنانه وارد عمل شدند و بسته های معیشتی را در بین نیازمندان و افراد کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

 

وی اظهار کرد: تاکنون 13 مرحله بسته معیشتی در طول شیوع ویروس کرونا در بین نیازمندان به همت اعضای کانون زینبیه نکا توزیع شد که در آخرین توزیع سبد معیشتی به مناسبت سوم خرداد ماه و عید فطر 70 بسته معیشتی و حمایتی با کمک دست اندرکاران، خیران و پایگاه بسیج شهید سیاح و مشارکت جوانان در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

پایان پیام/ 175