تولید پادکست «رمضان کرونایی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تولید پادکست «رمضان کرونایی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۹
همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، پادکست «رمضان کرونایی» توسط گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، همزمان با عید سعید فطر و پایان یک ماه عبادت و بندگی خداوند متعال در ماه رمضان، گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم اقدام به تهیه و تولید پادکست با موضوع «رمضان کرونایی» کرده است.

 

این پادکست صوتی با یک زبان شیوا و جذاب به روایت یک خاطره طنز در مورد چالش های روزه داری در روزهای کرونایی پرداخته شده است.

 

صفر تا صد پادکست «رمضان کرونایی» توسط بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تهیه شده و ضبط آن نیز در استودیو «ماح» این کانون انجام شده است.

 

نویسندگی این اثر را «حسین حسین زاده» بر عهده داشته و «میلاد قناعت پیشه» و «سیاوش معصومی» نیز صداپیشگی آن را عهده دار بوده اند.

 

این اثر به همت «محمود رحمانیان» از عوامل گروه رسانه ای «ماح»، وابسته به کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم تهیه و تنظیم شده است.

 

پادکست «رمضان کرونایی» در آستانه عید سعید فطر در صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، همچنین کانال های پیام رسان این کانون بارگذاری و منتشر شده است.

 

پیش ازاین نیز پادکست «همنوای نخلستان» ویژه سالروز شهادت «امام علی (ع)» به همت گروه رسانه ای «ماح» این کانون فرهنگی هنری تولید شده بود.

 

 

پایان پیام/ 691