توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی مسجد جامع زاغمرز

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی مسجد جامع زاغمرز

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۹
شهبازی از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بر توزیع کمک مومنانه بین نیازمندان خبر داد.

« علی شهبازی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب رزمایش سراسری «کمک مومنانه» در منطقه زاغمرز بهشهر هم از نیمه شعبان امسال تا عید فطر با حضور همه گروه‌های مردمی و خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز برگزار شد تا همه یاری گر نیازمندان باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: در کنار کمک مومنانه در توزیع بسته های معیشتی، با همدلی و وحدت ایجاد شده بین مردم و اطلاع رسانی نکات بهداشتی، مقابله مناسبی با ویروس کرونا انجام شده است.

 

وی اظهار کرد:  اکنون نگرانی ما از نظر شیوع ویروس کرونا کمتر است اما نباید غفلت شود و به همین دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی باید تا رسیدن به وضعیت سفید رعایت شود.

 

این مسئول اضافه کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز با همراهی بسیجیان و هیات امناء اطلاع رسانی در این بخش را هم با تمام توان در دستور کار دارند تا بتوانیم با کمک هم بر این ویروس پیروز شده و شاهد ریشه کنی آن باشیم.

 

شهبازی از توزیع 600 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز خبر داد و گفت: میانگین هر سبد کالا و بسته معیشتی برای نیازمندان زاغمرز 120 هزار تومان بوده است که در بین نیازمندان، افراد کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز بهشهر افزود: در کمک مومنانه، مردم و خیران با جدیت تمام وارد عمل شده و یاری گر ما بودند که باید قدردان این نوع دوستی و همت مردم بود.

وی تصریح کرد: برداران و خواهران قرارگاه جهادی رزمایش کمک مومنانه و مواسات سردار شهید سلیمانی با شروع جمع آوری کمک های مردمی و خیران با تمام توان پای کار بوده و کمک کار فراوانی در این بخش بودند.

پایان پیام/ 175