دوره های آموزشی «آداب شهروندی» در کانون‌های مساجد برگزار می شود

دوره های آموزشی «آداب شهروندی» در کانون‌های مساجد برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۹
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری دوره های آموزشی «آداب شهروندی» در کانون های منتخب مساجد استان خبر داد و گفت: این دوره ها بزودی همزمان با شروع برنامه های اوقات فراغت با رعایت مسایل بهداشتی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (6 خردادماه) در دیدار با مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: دوره آموزشی «آداب شهروندی» در کانون های منتخب مساجد استان بزودی همزمان با شروع برنامه های اوقات فراغت و با رعایت مسایل بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: 120 کانون فرهنگی هنری در شهر اردبیل فعال هستند که طبق تفاهم نامه با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل می توانند از دوره های آموزشی آداب شهروندی بهره مند شوند.

 

وی یادآور شد: شیوع بیماری کرونا در جامعه فرصت بزرگی را برای فعالان فرهنگی ایجاد کرد تا با استفاده از ظرفیت های شبکه ها و فضای مجازی بتوانند حضور عموم جامعه در برنامه های فرهنگی را فراهم کنند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: حضور نوجوانان و بانوان در فضای مجازی فرصت مغتنمی برای مشارکت بیشتر افراد جامعه در برنامه ها است و فعالان کانون های مساجد تا کنون در اجرای چنین برنامه ها موفقیت های خوبی را کسب کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بزودی مساجد پایلوت برای اجرای برنامه های «آداب شهروندی» را مشخص و امیدواریم بتوانیم اجرای این برنامه ها به افزایش آشناسازی عمومی به نیازهای شهری و شهروندی منجر شود.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد بزودی آغاز می شود و این برنامه می تواند با استقبال فعالان کانون های مساجد مواجه شود.

 

سقاء اذعان داشت: البته هر ساله این دوره آموزشی در برنامه های اردویی کانون های مساجد اجرا می شود و باید مطالب نو و مفاهیم جدید شهری در این دوره مورد استقبال قرار می گیرد.

پایان پیام/ 365