مساجد جهش تولید را در مقابله با کرونا عملیاتی کردند

مساجد جهش تولید را در مقابله با کرونا عملیاتی کردند

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام علم‌الهدی گفت: گروه‌های جهادی، مسجدی‌ها، هیئتی‌ها و طلاب بیش از سایر گروه‌های مردم، موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته‌اند و در مقابله با شیوع ویروس کرونا با تکیه بر توان داخلی در این مسیر بزرگ‌ترین گام را برداشتند.

حجت الاسلام  «سید هادی علم الهدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، اقتصاد مقاومتی را بسته ای کامل برای واکسینه کردن کشور در برابر چالش های مالی و تجاری دانست و اظهار کرد: مقام‌ معظم رهبری پیش و پس از طرح این کلیدواژه، نام های اقتصادی در روز نخست چند سال پیاپی مطرح کردند تا این موضوع همچنان در کانون توجهات باشد.

 

امام جماعت مسجد الزهرا (س( (واقع در خیابان ری، خیابان شهید رضوی، محله آب منگل) افزودگروه های جهادی، مسجدی ها، هیئتی ها و طلاب بیش از سایر گروه های مردم، موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته اند و در مقابله با شیوع ویروس کرونا با تکیه بر توان داخلی در این مسیر بزرگ ترین گام را برداشتند.

 

وی افزود: انتخاب «جهش تولید» به عنوان نام سال ۱۳۹۹ و در دوره شیوع ویروس کرونا، به این معنا است که مقام‌ معظم رهبری باور دارند کشور در چند سال گذشته در مسیر رونق تولید گام برداشته است و اکنون که کشور در وضعیت پیش آمده از کرونا موفق بوده زمینه جهشی بزرگ فراهم شده است.

 

علم الهدی در ادامه به راه اندازی کارگاه های تولید اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: مساجد با محوریت بسیج و گروه های جهادی و مدیریت درست روحانیون و طلاب در تحقق جهش تولید در مقابله با این ویروس موفق بودند و برخلاف تصور عده ای که ارتباط و مذاکره با غرب را چاره رفع مشکلات می دانند نشان دادند همه کارها در داخل قابل انجام است.

 

وی تاکید کرد: وحدت مردم و مسئولان از الزامات جهش تولید است که بار دیگر این موضوع در مقابله با ویروس کرونا محقق شد بنابراین باید از این ظرفیت مهم برای حمایت عملی و بیشتر از تولیدات ایرانی استفاده کرد و مساجد حتما در این زمینه تییین های لازم را ارائه خواهند کرد.

 

پایان پیام/ 397