توزیع ۴۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توسط «کانون حدیث»

توزیع ۴۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توسط «کانون حدیث»

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹
زمانی پور از توزیع ۴۰ بسته معیشتی توسط «کانون فرهنگی حدیث» بین اقشار آسیب پذیر گچساران به همت بنیاد برکت خبر داد.

«صادق زمانی پور» امروز چهارشنبه (۷ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: ۴۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی امام خمینی (ره) توسط «کانون فرهنگی، هنری حدیث» بین اقشار آسیب پذیر گچساران، توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری حدیث، تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی (شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، رب گوجه فرنگی و ماکارونی) به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزارتومان بین اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر از کرونا در سه روستای همجوار شهرستان گچساران که تحت هیچ نهاد حمایتی نبودند، توزیع شد.

وی با بیان اینکه این ششمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه کانون حدیث در راستای لبیک به فرامین «مقام معظم رهبری» است، گفت: ادامه کمک های مومنانه، در هر سطحی با هر مقدار پوشش دهی از جمله کارهایی بوده که در ماه رمضان با حضور حداکثری اعضای کانون های فرهنگی و گروه های جهادی به خوبی اجرا شد که نه تنها برای ماه رمضان بلکه می تواند برای تمام سال ادامه پیدا کند.

زمانی پور، در ادامه با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: گرچه ماه مهربانی خداوند به پایان آمد، اما درب های قرب الهی همیشه بر روی مسلمین باز است‌ و ماه رمضان با تمام حوادثی که با خود همراه داشت درس های زیادی  از دلتنگی برای یک نماز جماعت تا کمک رسانی های مومنانه به نیازمندان به ما آموخت.

وی افزود: اعضای کانون فرهنگی حدیث در روز عید فطر همزمان با اذان صبح در مسجدالنبی (ص) برای تدارک نماز عید سعید فطر حضور داشتند، و با آماده کردن حیاط مسجد تا ساعت هفت صبح به استقبال روزه داران رفتند.

مسئول کانون فرهنگی ، هنری حدیث یادآور شد: اعضای فعال کانون با تمیز کردن حیاط مسجد و آماده سازی جایگاه نماز عید فطر در محیط باز، توزیع ماسک، دستکش استریل و مایع ضدعفونی دست بین نمازگزاران، کمک فراوانی در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این مراسم کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با الگو گیری از مشارکت همگانی تمام کشور در رزمایش بزرگ مومنانه ماه مبارک رمضان، می توان در دیگر مباحث و مسائل، گام بزرگی در جهت تعالی بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی برداشت.

 

 

 

پایان پیام/ 630