تولید نماهنگ «حس خوب» توسط گروه سرود رهپویان حرم

تولید نماهنگ «حس خوب» توسط گروه سرود رهپویان حرم

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹
نماهنگ «حس خوب» کاری از گروه سرود «رهپویان حرم» متعلق به کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) تولید و عرضه شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، گروه سرود «رهپویان حرم» متعلق به کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد شهرستان مهریز استان یزد اقدام به تولید نماهنگی تحت عنوان «حس خوب» کرده است.

 

بنابراین گزارش، سرپرست این گروه سرود مهدی زارع، خواننده میثاق نصیری، شاعر سید محمدصادق آتشی و آهنگسازی و میکس این نماهنگ نیز بر عهده حسن برزگری است. همچنین ابوالفضل گل، کارگردان و محمدحسن نصیری تصویر بردار این نماهنگ تولیدی است.

 

نماهنگ های «بک یا الله»، «وقف سلامت» و «نسل رود» از دیگر نماهنگ های تولید شده توسط گروه سرود رهپویان حرم کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) مهریز استان یزد است.

 

این گزارش می افزاید: با حمایت های کانون امام حسن مجتبی(ع) تاکنون 43 اثر گروهی، 10 اثر تکخوانی و خوانندگی و پنج نماهنگ توسط این گروه سرود تولید شده است که اکثر این آثار به دفعات از شبکه های سراسری پخش شده و با استقبالی بی نظیر همراه بوده است.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است. تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد، که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی یکی دو سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود.

پایان پیام/ 40