توزیع ۵۴ بسته کمک معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه

توزیع ۵۴ بسته کمک معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹
گورکی گفت: در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری توحید تعداد ۵۴ بسته کمک معیشتی مرحله تعداد ۵۴ بسته کمک معیشتی که شامل «برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات» می باشد در میان خانواده های نیازمندن توزیع شد.

«سلمان گورکی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر اظهار داشت: جوانان قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه کانون فرهنگی هنری توحید منطقه یک شهر بوشهر به منظور حمایت از کسانی که در همه گیر شدن بیماری کرونا آسیب دیده اند و همچنین نیازمندان آبرومندی که پیرامون مسجد توحید هستند جهت خدمات رسانی طی اقدامی جهادی بسیج شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر بیان کرد: جهادگران کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا اقدامات ارزشمندی را در راستای خدمت رسانی به عمومی مردم انجام داده اند.

 

گورکی ادامه داد: در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا گروه جهادی کانون توحید با شناسایی خانواده های نیازمند و جذب کمک های مردمی و خیرین نوع دوست به یاری خانواده های نیازمند می شتابند.

 

وی به اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر اشاره کرد و افزود: در این مرحله تعداد 54 بسته کمک معیشتی که شامل «برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات» می باشد توسط جهادگران کانون توحید بوشهر جمع آور و بسته بندی شده و در میان خانواده های نیازمندن پیرامون مسجد توحید بوشهر توزیع شد.

 

گورکی به دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری جوانان کانون فرهنگی هنری توحید و بسیجیان پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) همه روزه کوچه و محلات و اماکن پر تردد پیرامون خیابان امام خمینی (ره) منطقه 1 شهر بوشهر ضدعفونی می شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای بالا بردن سطح بهداشت فردی و عمومی تعدادی بسته بهداشتی به خانواده های نیازمند پیرامون مسجد اهداء و توضیحات و نکات آموزشی به آن ها ارائه گردید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر با بیان ایکه جهادگران این کانون نه تنها در خصوص بیماری کرونا بلکه در تمام زمان های حساس که نیاز به حضور و کمک رسانی باشد، حاضر می شوند تصیح کرد: در زمان سیل استان خوزستان جهادگران کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند و در راستای کمک رسانی به مردم سیل زده تلاش های بسیاری را انجام دادند.

پایان پیام/ 647