کمک مومنانه در کانون های مساجد استان زنجان ادامه دارد

کمک مومنانه در کانون های مساجد استان زنجان ادامه دارد

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام«محمد نقی یارمحمدی» با اشاره به اجرای طرح ملی راهکار در کانون های مساجد استان زنجان گفت: کمک مومنانه در مساجد استان ادامه دارد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح فهما از سال گذشته در سطح کانون های مساجد برگزار شد و از استان زنجان هفت کانون به دلیل ثبت فعالیت در سامانه فهما مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی با اشاره به برنامه های اجرا شده در طول ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد گفت: رویداد ملی راهکار به عنوان یک طرح سراسری از ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد کشور در حال اجراست.

 

وی با یادآوری اینکه طرح «راهکار» مخفف کلمات رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار و رمضان است، گفت: کانون های مساجد فعالیت های خود در ماه رمضان را در سامانه فهما بارگذاری کردند.

 

این مقام مسئول به اجرای طرح کتابخوانی از کتاب«ادب حضور» اشاره کرد و گفت: این کتاب نوشته استاد فیاض بخش است که فایل کتاب در سایت بچه های مسجد بارگذاری شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به این سامانه فایل این کتاب را دانلود کنند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: طرح خلاصه نویسی در بستر سایت بچه های مسجد ایجاد شده است که بچه های مسجد می توانند با مطالعه کتاب و خلاصه نویسی آن در این سایت در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان، مسابقه تفسیر جز هفت قرآن کریم برگزار شد که در این مسابقه هر روز سوالات مربوط به یک درس از این جز به مسابقه گذاشته می شود و برای شرکت در این مسابقه به سایت بچه های مسجد مراجعه شود.

پایان پیام/ 73