توزیع ۲۴۰ بسته معیشتی توسط كانون شهید هاشمی نژاد بهشهردر بین نیازمندان

توزیع ۲۴۰ بسته معیشتی توسط كانون شهید هاشمی نژاد بهشهردر بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹
هاشمی از توزیع ۲۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان گراییل محله بهشهر و محلات اطراف خبر داد و گفت: به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر تلاش شد تا در ماه مبارک رمضان، با کمک به نیازمندان، با فرمایشات رهبری، همدلی در بین آحاد جامعه ایجاد شود.

« سید حمید هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ماه مبارک رمضان امسال را می توان به معنای واقعی، بهار همدلی و اوج فعالیت‌ها و کمک‌های مومنانه مردم به نیازمندان و محرومان دانست چرا که صحنه‌های زیبایی از مشارکت و همدلی مردم از پیر و جوان، زن و مرد  و اقشار مختلف رقم خورد و خلق شد  که بی نظیر است.

 

مديرمسئول كانون فرهنگي هنري شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: در مجموع 240 بسته معیشتی بین 150 تا 350 هزار تومان به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر و پایگاه بسیج برادران و خواهران تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اعلام اینکه 3 مرحله از توزیع کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و یک مرحله قبل از آن اجرا شد، اظهار کرد: در مجموع 510 میلیون ريال ارزش کمک های مردمی و خیران در کمک مومنانه رمضان امسال به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر بود.

این مسئول اضافه کرد: امسال همه مردم برای کمک به هم نوعان وارد شدند تا هر یک به سهم خود در لبیک به رهبرشان پای کار آمده و در اجرای فرامین رهبری پیش قدم باشند و نیازی از نیازمندان برطرف شود.

 

هاشمی گفت: در مراحل مختلف کمک های مومنانه و در راستای فرامین رهبری، تلاش شد تا با شناسایی نیازمندان منطقه برای برطرف کردن نیازهای ضروری زندگی اقدام شود.

 

وی بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه و کمک به افراد آسیب دیده از کرونا به همت كانون فرهنگي هنري شهید هاشمی نژاد بهشهر در 4 مرحله اجرایی شد. 

وی همچنین با اشاره به فعالیت مختلف کانون در جبهه مقابله با کرونا یادآور شد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، مساجد و نقاط پر تردد از اسفندماه به عنوان کار روزانه اعضای کانون در کنار بسیجیان بود و این مهم با قوت اجرایی شد تا سلامت به مردم جامعه باز گردد.

مديرمسئول كانون فرهنگي هنري شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: تلاش برای ایجاد فضایی روحانی و معنوی در ماه مبارک رمضان هم از دیگر فعالیت های فرهنگی این کانون بود که تلاش شد تا فعالیت های مجازی با قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

 

هاشمی اضافه کرد: ارسال ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی و جزء خوانی قرآن از دیگر فعالیت های انجام شده در این دوران بوده است.

 

وی گفت: در ادامه فعالیت های مجازی انجام شده، تلاش داریم تا برنامه های فرهنگی و هنری کانون را در فضای مجازی گسترش داده و فعالیت در این فضا در طول سال در دستور کار قرار گیرد تا با رخت بربستن کرونا، علاوه بر فضای حقیقی و فعالیت های انجام شده، فعالیت مجازی برای افرادی که امکان حضور در برخی از برنامه ها را ندارند؛ فراهم شود.

پایان پیام/ 175