توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به همت کانون مسجد «نور» شیراز

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به همت کانون مسجد «نور» شیراز

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۹
رضا زاده گفت: نوبت دوم توزیع بسته های معیشتی مسجد «نور» شیراز با تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون تومان به انجام رسید.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با تاکید بر سیره مراجع تقلید برای حمایت از محرومان جامعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مسجد «نور» با پیروی از سیره آیت الله «سید نورالدین حسینی الهاشمی (ره)»، نوبت دوم توزیع بسته های معیشتی را امروز (جمعه 9 خرداد) به انجام رساند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: در این برنامه، 300 بسته معیشتی به ارزش 30 میلیون تومان از طرف هیئت «متحده فاطمیون» و هیئت «محبین اهل بیت (ع)» مسجد «نور» شیراز تهیه شد که یکصد بسته آن امروز در اختیار خانواده زندانیان در شیراز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این برنامه، مدیرکل زندان ها، دادستان شیراز و رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان شیراز نیز حضور داشتند و بسته های معیشتی حاوی برنج، روغن، مرغ، سویا، نخود، رب گوجه، شکر، ماسک و دستکش توزیع شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به ماسک و دستکش تهیه شده در نوبت اول برنامه مسجد «نور» شیراز، 200 بسته و در نوبت دوم 300 بسته ماسک رایگان از طریق دانشگاه «صنعتی شیراز» تهیه شد.

رضا زاده ادامه داد: این دانشگاه که کارگاه دوخت ماسک دارد و قبلا مسجد «نور» در تهیه پارچه با آنها مشارکت کرده بود، اکنون با مسجد همکاری کرده است.

 

وی عنوان کرد: حجت الاسلام «امیدی»، مدیر کانون مساجد فارس نیز دستکش رایگان بسته های تهیه شده مسجد «نور» را تهیه کرده است تا لوازم بهداشتی در اختیار جامعه هدف برنامه قرار بگیرد.

رضا زاده با تشکر از گروه های جهادی مشارکت کننده در توزیع این بسته ها، گفت: گروه جهادی «سید ذوالفقار»، روزهای قبل و بعد از توزیع بسته های معیشتی، اقدام به ضد عفونی مسجد «نور» کرده است.

وی افزود: اصحاب مسجد «نور» نیز با 10 دستگاه خودروی شخصی، به توزیع بسته ها میان معلولان، افراد مسن و بیمار و ... که امکان مراجعه به مسجد و دریافت بسته معیشتی را نداشتند، اقدام کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز تاکید کرد: این اقدام خیرخواهانه با الگوبرداری از «مرام نامه» آیت الله «سید نورالدین حسینی الهاشمی» با قدمت 100 ساله که حاوی 12 بند است و در کنار آرامگاه وی در مسجد «نور» قرار دارد، به انجام رسید.

 

رضا زاده ادامه داد: مسجد نور که در سه راه «احمدی» به سمت «مصدق»، کوچه 50 قرار دارد از طریق شماره کارت 5022291070087430 به نام «مریم الشریعه رضا زاده»، آماده دریافت کمک های مردمی برای حمایت از نیازمندان است.

گفتنی است، از طریق تعامل با اتحادیه صنف فرش فروشان شیراز، گاری برهای معرفی شده بازار وکیل نیز با مراجعه به مسجد از این بسته ها برخوردار شدند.

 

 

پایان پیام/ 664