13 سال با فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) تيران/مسجد مکاني براي همه؛ شعار فعاليت‌هاي ماست

13 سال با فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران/مسجد مکانی برای همه؛ شعار فعالیت‌های ماست

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مهدي زاده با اشاره به گراميداشت سالروز تاسيس کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) تيران گفت: اين کانون امسال سيزده سال شد که بر اساس چشم انداز و سابقه فعاليت شعار اين مرکز فرهنگي و هنري براي مخاطبان و اعضاي جديد «مسجد مکاني براي همه» نام گرفت.
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان اصفهان، «اکبر مهدی زاده» با اشاره به چشم انداز کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد قمربنی هاشم تیران و شعار سالیانه آن اظهارداشت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران امسال سیزده سال شد که بر اساس چشم انداز و سابقه فعالیت شعار این مرکز فرهنگی و هنری برای مخاطبان و اعضای جدید «مسجد مکانی برای همه» نام گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن ‌مجتبی افزود: عبارت مسجد مکانی برای همه (The mostque is a place for everyone) با توجه به گستردگی و تنوع فعالیت های کانون متناسب با هویت مسجد انتخاب شده و این تنوع فعالیت ها افراد زیادی را جذب خواهد کرد.


وی ادامه داد: تنوع فعالیت و برنامه های فرهنگی و هنری، توجه به برنامه برای سنین‌ مختلف و بروزرسانی فعالیت ها متناسب با شرایط جامعه در افزایش اعضا این مرکز موثر بوده است.


مهدی زاده میزبان برگزاری مسابقه و جشنواره های هنری، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، کتابخوانی و ورزشی، انجام بازی های دیجیتال و مسابقات رایانه ای،  شناسایی و هدایت استعداد های فرهنگی و هنری، برگزاری اردو، تفریح، گردشگری و بازدید های علمی، اجرای فعالیت های نمایش عروسکی، رادیویی و صحنه ای، اجرای سرود زنده و اجرای گروه پیرامید، برگزاری کلاس های آموزشی، علمی، هنری، ورزشی، آموزش مفاهیم زندگی فردی و اجتماعی، ایجاد میزگرد گفت و گوی زبان انگلیسی، فعالیت پژوهشی و داستان گویی و تشکیل تیم دومینو را از مهمترین برنامه های این مرکز بیان کرد.


وی یادآور شد: حمایت خانواده ها، خیرین و افراد فعال اجتماعی از فعالیت های کانون موجب گذر از مشکلات و تامین منابع شده است و نیروهای جوان و نوجوان علاوه بر رشد اجتماعی هر کدام فرصت و وسیله ای برای رشد کمی و کیفی فعالیت ها بوده اند.


این فعال فرهنگی بروزرسانی سیاست ها و افزایش هدفمند و قابل توجه حمایت های ستاد کانون های مساجد را برای توسعه پایدار کانون ها مهم بیان کرد و گفت: اعتبارات و حمایت های معنوی برای فعالیت های شاخص و مورد نیاز جامعه باید متناسب با شرایط رشد داشته باشد.