اجرای طرح تابستانه کانون شهید هاشمی‌نژاد بهشهر با رعایت پروتکل بهداشتی

اجرای طرح تابستانه کانون شهید هاشمی‌نژاد بهشهر با رعایت پروتکل بهداشتی

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
هاشمی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، نباید کارهای فرهنگی تعطیل شود و طرح اوقات فراغت تابستانه کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر با قوت و با رعایت پروتکل بهداشتی اجرایی می شود.

«سید حمید هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر در طول سال و مناسبت های ملی و مذهبی و فرهنگی مختلف برنامه هایی مناسبی را در دستور کار دارد و برای طرح اوقات فراغت امسال هم برنامه ریزی در دستور کار است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا معتقدیم که آموزش نباید تعطیل شود و تلاش داریم تا با فعال تر کردن فعالیت های مجازی و غیر حضوری در این بخش تلاش کنیم.

 

وی اظهار کرد: رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت فردی و اجتماعی از دیگر مواردی است که در صورت برگزاری کلاس های حضوری باید انجام شود تا با حفظ سلامت، تابستان پرباری را تجربه کنیم.

 

هاشمی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، نباید کارهای فرهنگی تعطیل شود و طرح اوقات فراغت تابستانه کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر با قوت و  با رعایت پروتکل بهداشتی اجرایی می شود.

 

وی تصریح کرد: آسیب شناسی مشکلات به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا برای کانون فرهنگی هنری ما همچون همه کانون های مساجد از موضوعات مهمی است که کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر با توسعه برنامه های غیر حضوری تاکنون در این بخش تلاش کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: همچنان که ماه رمضان امسال را با برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی، جزء خوانی غیر حضوری و پیامکی و قرائت ادعیه های غیرمجازی اجرایی کردیم؛ تلاش داریم تا برنامه های اوقات فراغت تابستان هم با قوت اجرایی شود.

پایان پیام/ 175