برندگان مسابقه مجازی جرعه ای از دریا معرفی شدند

برندگان مسابقه مجازی جرعه ای از دریا معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: خوشبختانه میزان استقبال قشر جوان از مسابقه جرعه ای از دریا بسیار خوب بود و امروز پس از بررسی آثار رسیده به قید قرعه نفرات برگزیده این مسابقه معرفی شدند و جوایز نقدی به حساب بانکی آنها واریز می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: میزان استقبال قشر جوان از مسابقه جرعه ای از دریا بسیار خوب بود و امروز پس از بررسی آثار رسیده به قید قرعه نفرات برگزیده این مسابقه معرفی شدند که جوایز نقدی به حساب بانکی آنها واریز می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: هم زمان با روز قدس مسابقه مجازی جرعه ای از دریا با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان توسط کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: این مسابقه که برگرفته از نکات کلیدی سخنان رهبری در روز قدس است با هدف آشنایی جوانان با دیدگاه های مقام معظم رهبری درباره رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح کشور برگزار شد.

 

خوبی زاده یادآور شد: هر سال هم زمان با روز قدس اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان به منظور بزرگداشت این روز حضور گسترده ای داشتند اما متاسفانه امسال به دلیل شیوع کرونا عدم امکان برگزاری راهپیمایی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یکسری ویژه برنامه برای بزرگداشت این روز به کانون ها ابلاغ کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خصوص نحوه اجرای طرح ملی راهکار، اظهار کرد: یکی از رویکردهای فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان در راستای اجرای طرح ملی راهکار، برگزاری مسابقه های مجازی و همچنین مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی بود که به همین منظور کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب به صورت خودجوش و جهادی اقدام به جمع آوری کمک های مومنانه و شناسایی خیرین کرده و مساجد را به پایگاه های مواسات و همدلی تبدیل کردند.

 

وی عنوان کرد: جهاد بچه مسجدی ها در خدمت به نیازمندان همچنان ادامه دارد و در همین راستا برخی از کانون های فرهنگی هنری علاوه بر تهیه و توزیع سبدهای غذایی اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان محله کرده و برخی نیز در راستای محرومیت زدایی در حال ساخت سرویس بهداشتی برای خانوارهای نیازمند هستند.

 

شایان ذکر است؛ فاطمه دژبان پور کانون فرهنگی هنری اندیشه نو، زینب عرب پور و عنایت بامری از رودبار جنوب، لیلا سالاری از منوجان، محمدرضا رشیدیان کانون میثم تمار از کهگیلوئیه و بویر احمد، سبحان ناروئی و آسیه مردایان از قلعه گنج، لیلا عرب کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری، فاطمه ملائی کانون فرهنگی هنری ولایت و عیسی رودباری از جیرفت، برندگان مسابقه مجازی جرعه ای از دریا هستند.

پایان پیام/ 586