نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی در مساجد فارس اقامه می شود

نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی در مساجد فارس اقامه می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام سلمان زاده با اشاره به اینکه از امشب برای نمازهای مغرب و عشا تمام مساجد استان فارس باز خواهند بود، گفت: نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی ابلاغ شده، اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «یوسف سلمان‌ زاده»، امروز (شنبه 10 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز در ستاد ملی کرونا مطرح شد که مساجد در تمام مناطق سفید و غیر سفید بازگشایی شود، گفت: این مصوبه امروز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد.

 

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس با اشاره به اینکه از امشب برای نمازهای مغرب و عشا تمام مساجد استان فارس باز خواهند بود، افزود: نمازهای جماعت با رعایت نکات بهداشتی ابلاغ شده، اقامه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه لازم است مردم مومن استان فارس، نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت افراد، خانواده های آنان و سایر مومنین لازم است.

 

حجت الاسلام سلمان زاده با اشاره به اینکه حضور مومنین در مساجد منوط به داشتن وسایل بهداشتی نظیر ماسک و دستکش است و افراد باید از جانمازها و وسایل شخصی نظیر مُهر برای اقامه نماز استفاده کنند، یادآور شد: بازبودن مساجد منوط به اقامه نماز جماعت است و فعلا مراسم های دیگری نظیر ادعیه خوانی در مساجد برگزار نمی شود.

 

 

 

پایان پیام/ 130