دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس برگزار می شود

دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از برگزاری دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس خبر داد و گفت: این دوره ها با همکاری معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه فجر فارس برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (شنبه 10 خرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی مشترک مدیران کانون های فرهنگی هنری و فرماندهان بسیج مساجد استان فارس که با حضور حجت الاسلام «عبدالخالق بهرامی نسب»، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه آموزش ها در مساجد توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری و یا فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج به نونهالان، نوجوانان و جوانان عضو ارائه می شود، لازم است که در خصوص محتوای آموزشی برنامه ریزی و دقت نظر به عمل آید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد: محتوا و بسته های آموزشی باید کارشناسی شده، متناسب با سن و جنسیت و در قالب روش های نو برنامه ریزی و ارائه شود تا انتقال مفاهیم مثمر ثمر واقع شود و جذابیت داشته باشد.

 

وی با تاکید بر توجه و برنامه ریزی برای انتقال محتوای صحیح، کاربردی و عملیاتی به متربیان حلقه های تربیتی و اعضای کانون های فرهنگی هنری در مساجد، خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی مشترک به 2 صورت مجازی از طریق فضای مجازی و پیام رسان های اجتماعی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا می شود.

 


براساس این گزارش، در این جلسه که با حضور معاونان تعلیم و تربیت بسیج سپاه فجر فارس و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همراه بود، در خصوص برگزاری دوره های آموزشی مشترک و تشکیل کارگروه های محتوایی با حضور نخبه های مسجدی با محوریت طلاب و روحانیون مربی حلقه های تربیتی بحث و تبادل نظر شد.

 

 

 

پایان پیام/ 130