اطلاعیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای اقامه نماز جماعت

اطلاعیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) برای اقامه نماز جماعت

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مسجد امام حسن مجتبی(ع) نازی‌آباد طی اطلاعیه‌ای ضمن بازگشایی این مسجد برای اقامه نماز جماعت بر لزوم حفظ نکات بهداشتی از سوی نمازگزاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد امام حسن مجتبی(ع) نازی آباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد، اقامه نماز جماعت در این مسجد از ۱۱ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با رعایت نکات بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سر گرفته می شود.

 

در این اطلاعیه به رعایت موارد زیر از سوی نمازگزاران تاکید شده است:



کلیه کسانی که دارای بیماریهای زمینه ای از قبیل ناراحتی  قلبی، تنفسی ، دیابت و... هستند، تااطلاع ثانوی ورفع کامل بیماری کرونا از آمدن به مسجد خودداری نمایند.



حضور کلیه نمازگزاران درمسجد با ماسک الزامیست ،و توصیه می گردد برای اطمینان بیشتر و پیشگیری از مبتلاشدن به بیماری کرونا خصوصا افراد مسن از سجاده و مهر شخصی استفاده نمایند.



فعلا بازگشایی مسجد صرفا برای اقامه نمازهای واجب دراوقات شرعی صبح، ظهر وعصر،ومغرب وعشاءمی باشد،لذا انتظار می رود نمازگزاران از انجام سایراعمال مستحبی خودداری نموده و همزمان با اذان وارد مسجد شده و بلافاصله بعداز اقامه نماز جماعت مسجد را ترک نمایند.



 توصیه می گردد نمازگزاران قبل از ورود به مسجد وضوی خودرادر منزل بگیرند و حدالمقدور از سرویسهای بهداشتی عمومی مسجد استفاده ننمایند.


 

در خصوص نحوه تشکیل صف های نماز جماعت و رعایت فاصله گذاری و استفاده مستمرازماسک درمسجدتوصیه های خادمان مسجد را جدی بگیرید.

پایان پیام/ 40