توزیع ۱۲ هزار غذای گرم به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

توزیع ۱۲ هزار غذای گرم به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
قلندری از توزیع ۱۲ هزار غذای گرم به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

«عقیل قلندری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: توزیع ۱۲هزار غذای گرم در بین نیازمندان در راستای دستگیری از نیازمندان و عمل به فرامین رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی صورت گرفت . 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: این بسته های غذایی با حفظ کرامت انسانی در بین خانواده های نیازمند شهری و روستایی که از قبل توسط اعضای کانون شناسایی شده  بودند، توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: كمك به نيازمندان به عنوان سيره پيامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و روش اسلام است که همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

 

قلندری با بیان اینکه این بسته های غذایی به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در ایام ماه مبارک رمضان در اختیار جامعه هدف قرار گرفت، گفت: این بسته های غذای گرم با هزینه یک میلیارد و 620میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

 

وی همچنین به پیشتازی کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها و مسجد، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، توزیع غذای گرم، توزیع اقلام بهداشتی، راه اندازی کانال مجازی از جمله فعالیت‌های این کانون در ایام کرونا بوده است.

 

قلندری گفت: در همین راستا 600 بسته کمک مومنانه هم به همت کانون  فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و پایگاه بسیج تهیه و در بین واجدین شرایط توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر تصریح کرد: نهضت خدمات رسانی به مردم و افراد نیازمندان از برنامه های مهم این کانون است و در طول سال توجه به نیازمندان در اولویت ماست و در زمان کرونا با قوت بیشتری دنبال شد.

 

وی با اشاره به ارائه برنامه های مختلف ایام کرونا در فضای مجازی گفت: تلاش فراوانی در این راستا انجام شد و با کمک جوانان و نوجوانان کارهای مثبت و مهمی در راستای ارسال ادعیه ها، مطالب فرهنگی و دینی و اطلاع رسانی کرونا انجام شد و فعالیت های کانون در فضای مجازی در ایام کرونا فعالیت مثبتی بود.

پایان پیام/ 175