۳ طرح اقتصاد مقاومتی به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر اجرایی شد

۳ طرح اقتصاد مقاومتی به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر اجرایی شد

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
هاشمی گفت: ۳ طرح اقتصاد مقاومتی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به همت کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر اجرایی شد و هم اکنون نیز در حال انجام است.

«سید حمید هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر علاوه بر وظیفه ذاتی فرهنگی و هنری و برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، اجرای طرح های اشتغال زایی را در دستور کار دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: تلاش داریم تا برنامه ها و  فعالیت های این کانون فقط  به مناسبت ها، ختم نشود و برنامه های کاربردی و مفید را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

وی اظهار کرد: برگزاری کلاس های کارآفرینی، تلاش برای ایجاد اشتغال از طریق اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات و کلاس های علمی، اردوها و فوق برنامه ها از شاخص ترین برنامه های این کانون است.

 

هاشمی با اشاره به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری انجام می شود که 3 استخر پرورش ماهی به همت این کانون اجرایی شده است.

 

وی همچنین با اعلام اینکه ایجاد پرورش گوسفند در راستای اقتصاد مقاومتی و به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر در حال اجراست، گفت: اشتغال زایی جوانان مهمترین هدف ماست که با پرورش گوسفند و ماهی برای حدود 10 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: کلاس های کارآفرینی  از دیگر برنامه های این کانون در سال های گذشته بوده است که کلاس گیاهان دارویی برگزار علاوه بر آموزش، تسهیلات، کمک فکری و مشاوره به علاقه مندان، ارائه شد.

پایان پیام/ 175