پایگاه اطلاع رسانی«فهما» در زنجان رونمایی می شود

پایگاه اطلاع رسانی«فهما» در زنجان رونمایی می شود

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام«محمدنقی یارمحمدی» گفت: پایگاه اطلاع رسانی«فهما» روز سه شنبه ۱۳ خردادماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان رونمایی می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی فعالیت کانون های مساجد، پایگاه اطلاع رسانی«فهما» در زنجان رونمایی می شود.

 

محمدنقی یارمحمدی به فعالیت 379 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این کانون ها در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری در طول سال، در روزهای شیوع کرونا با تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی در کنار نیازمندان بودند.

 

به گفته وی، اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت، توانمندی و عملکرد کانون ها نسبت به همدیگر و استفاده از پیشنهادها و خلاقیت های کانون های مساجد در سطح استان و حتی سطح کشور از اهداف راه اندازی سایت اطلاع رسانی فهما است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این پایگاه با عنوان فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» طراحی شده و دارای زیرپرتال‌های مستقل به نشانی اینترنتی fahma.org برای تمامی استان‌ها است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به بخش های مختلف این سایت گفت: این پایگاه دارای قابلیت بارگذاری پوسترهای تبلیغاتی و ارتباط صفحات استانی به دیگر سامانه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ازقبیل سامانه بچه‌های مسجد را دارد.

 

وی ادامه داد: ایجاد جذابیت‌های بصری و گرافیکی بیشتر و انسجام بیشتر در محتوا، دسترسی راحت تر کاربران به اجزای سایت و بخش‌های مختلف، پاسخگو بودن (ریسپانسیو) سایت به گونه‌ای که طرح سایت در موبایل، تبلت و سایر نمایشگرهای کوچک‌تر و بزرگ‌تر سازگار است و به درستی نمایش داده می‌شود، دسته بندی اخبار در تب‌هایی با عناوین آخرین اخبار، دسترسی سریع به گزارش تصویری، تولید مجلات الکترونیکی از ویژگی‌های پایگاه اطلاع رسانی فهماست.

 

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، پایگاه اطلاع رسانی«فهما» روز سه شنبه 13 خردادماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان رونمایی می شود.

 

 

پایان پیام/ 73