اجرای خيابانی گروه سرود کانون جوادالائمه (ع) در شهرستان‌های شرق گیلان

اجرای خیابانی گروه سرود کانون جوادالائمه (ع) در شهرستان‌های شرق گیلان

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مهدوی از اجرای خیابانی گروه سرود کانون جوادالائمه به منظور نشاط‌آفرینی و ترویج سروده‌های مذهبی در شرق گیلان خبرداد.

«علی مهدوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اجرای خیابانی سرود از ویژه برنامه‌های طرح ملی « راهکار» در قالب رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان است اظهارکرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مسجد تازه‌علم کشت‌سرا در مناسبت‌های ملی مذهبی به اجرای خیابانی سرود در محله‌های شرق گیلان می‌پردازد.

 

مسئول کانون جوادالائمه(ع) لنگرود افزود: ایجاد روحیه شادی و نشاط معنوی در محلات و معرفی توانمندی و ظرفیت‌های هنری کانون از اهداف اجرای سرود خیابانی است.

وی بابیان اینکه این گروه سرود متشکل از ۱۰ نفر از نوجوانان عضو کانون جوادالائمه(ع) است تصریح کرد: همزمان با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، میادین شهر لنگرود میزبان اجرای سرود خیابانی بود.

 

مهدوی عنوان داشت: همچنین به مناسبت گرامیداشت روز قدس نیز علاوه بر اجری سرود خیابانی در شهر لنگرود، با همکاری حوزه شهید چمران واداره آموزش و پرورش منطقه کومله در مزار شهدای گمنام شهرستان لاهيجان نیز سرود روز قدس اجرا شد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات این کانون در وضعیت کرونایی پرداخت و تصریح کرد: با شعار « به توان مهربانی» گروه جهادی جوادالائمه(ع) در مسجد تازه‌علم کشت‌سرا تشکیل شد و نوجوانان عضو کانون به خدمات‌رسانی به مردم پرداختند.

 

مهدوی از تشکیل کارگاه تهیه دستکش یک‌بار مصرف در کانون خبر داد و اعلام کرد: بسته‌بندی و توزیع ماسک و دستکش در بازار شهر کومله از اقدامات این کانون است.

 

 

پایان پیام/ 84