داوری آثار پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب»

داوری آثار پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب»

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مرحله داوری پنجمین جشنواره بچه های محراب ویژه مکبرین و موذنین کودک و نوجوان، از ۱۰ خرداد در فرهنگسرای اخلاق آغاز شده است.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: پس از فراخوان پنجمین جشنواره بچه های محراب در رشته های مکبری (ویژه کودکان ۸ تا ۱۲ ساله) و رشته موذنی (ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ ساله) که در طول ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار شد، مرحله داوری این جشنواره، با حضور هیأت داوران از ۱۰ تا ۱۲ خرداد ماه در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

 

پنجمین جشنواره بچه های محراب که در راستای تجلیل و تکریم و اشاعه سنت حسنه مکبری و اذان گویی برگزار شد، کودکان و نوجوانان فیلم های تکبیرگویی و موذنی خود را در قالب فیلم یک دقیقه ای از طریق دنبال کردن صفحه اینستاگرام بچه های محراب بصورت دایرکت و یا از طریق شماره ۰۹۳۵۴۴۵۵۳۱۴ به پیام رسانهای روبیکا، سروش و واتس آپ در طول ماه مبارک رمضان ارسال می کردند.

 

از بین ۲۵۰ فیلم ارسالی کودکان و نوجوانان در رشته های مکبری و موذنی به دبیرخانه پنجمین جشنواره بچه های محراب از طریق فضای مجازی، هیأت داوران به سرپرستی فرض ا… محمدپور کنزق براساس شاخصه های «رعایت ترتیب»، «صوت و لحن»، «صحت قرائت و فصاحت» و «آراستگی ظاهری»، ۱۴ نفر را در رشته مکبری و ۱۴ نفر را در رشته موذنی انتخاب و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تقدیر می شود.

 

دبیرخانه پنجمین جشنواره بچه های محراب در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

پایان پیام/ 9