مسجد سنگر مورد اقبال مردم است/بهره گیری از ظرفیت مردمی ویژگی برجسته کانون هاست

مسجد سنگر مورد اقبال مردم است/بهره گیری از ظرفیت مردمی ویژگی برجسته کانون هاست

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام مهدیان با اشاره به جایگاه مساجد در جوامع اسلامی، گفت: مسجد تنها سنگری است که توان کامل و جامع دارد و اقبال مردم نسبت به این سنگر بسیار خوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « حسین مهدیان » در آیین رونمایی از صفحه استانی پایگاه اطلاع رسانی فهما در استان هرمزگان با اشاره به تعامل خوب و سازنده دستگاه های فرهنگی در استان، اظهار کرد: این تعامل و همراهی ظرفیت بسیار خوبی برای انجام کارهای موثر و ماندگار در حوزه فرهنگ است.

 

وی از فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سه محور اصلی در حوزه مساجد یاد کرد و افزود: ظرفیت های خوبی در حوزه مساجد هرمزگان وجود دارد که باید با برگزاری نشست های منظم و مستمر این ظرفیت ها احصا و مورد بررسی و بهره برداری قرار گیرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان ادامه داد: خروجی نشست های هم اندیشی دستگاه های فرهنگی استان باید منجر به تعامل و همراهی و هم افزایی این دستگاه ها در خدمات رسانی مطلوب به مردم در حوزه فرهنگ باشد.

 

وی از کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز به عنوان مولود مبارک انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و بیان کرد: این تشکل های مردم نهاد از ربع قرن پیش تاکنون در راستای خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن فعالیت می کنند که تاکنون آثار خوبی از خود بر جای گذاشته اند.

 

عضو شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان بر تقویت این مراکز تاثیرگذار مردمی تاکید کرد و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آماده همکاری با این مجموعه است.

 

وی بهره گیری از توان و ظرفیت مردمی را از ویژگی های برجسته و منحصر به فرد کانون های فرهنگی هنری مساجد ذکر کرد و افزود: قرار گرفتن امام جماعت در محور فعالیت های فرهنگی مساجد از دیگر ویژگی های بارز کانون هاست.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 88