اهدای تجهیزات کتابخانه‌ایی و ورزشی به کانون‌‌های مجری طرح سفیران اجتماعی

اهدای تجهیزات کتابخانه‌ایی و ورزشی به کانون‌‌های مجری طرح سفیران اجتماعی

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از حمایت از کانون‌های مجری طرح سفیران اجتماعی با اهدای تجهیزات کتابخانه‌ایی و وسایل ورزشی خبرداد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای طرح سفیران اجتماعی در گیلان اظهار کرد: این طرح به‌منظور احیاء و تقویت کارکردهای اجتماعی مساجد به صورت آزمایشی در شهرستان شفت اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: در شهرستان شفت چهار کانون «بعثت» مسجد اباصالح المهدی، «شهدای ملاسرا» مسجد فاطمیه(س)، «شهدای مزگده» مسجد امام سجاد(ع) و «شهدای چکوسر» مسجد امام خمینی(ره) مجری این طرح هستند.

 

وی با بیان اینکه در این طرح افراد پس از کسب آموزش‌ها و دوره‌های لازم، در خانواده خود جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند تصریح کرد: محله‌محور بودن، خانواده‌محور، مسجد محور و استمرار از ویژگی‌های شاخص طرح سفیران اجتماعی شمرده می‌شود.
 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از حمایت از کانون‌های مجری طرح سفیران اجتماعی خبر داد و بیان کرد: در این راستا تجهیزات کتابخانه‌ایی و وسایل ورزشی به پنج کانون اجرا کننده طرح سفیران اجتماعی اهدا شد.

 

وی به وظایف کانون‌های مجری طرح اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شناسایی، ساماندهی و ایجاد هسته اجتماعی مسجد، ایجاد شبکه سفیران اجتماعی در هر مسجد، پایش خانواده‌های واجدشرایط، ارائه خدمات مشاوره فرهنگی، دینی و اجتماعی به خانواده‌های تحت پوشش، برپایی نمایشگاه‌های آموزشی، راه‌اندازی پویش مردمی خدمت کریمانه از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از وظایف کانون‌های مجری طرح است.

پایان پیام/ 84