آغاز فعالیت کانون های مساجد استان زنجان/ اجرای طرح راهکار در کانون ها ادامه دارد

آغاز فعالیت کانون های مساجد استان زنجان/ اجرای طرح راهکار در کانون ها ادامه دارد

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام«محمدنقی یارمحمدی» از آغاز فعالیت کانون های مساجد استان زنجان همزمان با بازگشایی مساجد خبر داد و گفت: در طول تعطیلی مساجد، فعالیت کانون ها در فضای مجازی ادامه داشت.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان  زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: بنا به اعلام ستاد مقابله با کرونا در کشور و استان، مساجد استان زنجان از روز 11 خردادماه بازگشایی شد.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی با یادآوری اینکه فعالیت کانون های مساجد هم به روال گذشته از سر گرفته می شود، گفت: با وجود تعطیلی مساجد، بچه های مسجد در قالب تیم های جهادی در صف نبرد با ویروس کرونا بودند.

 

وی با یادآوری اینکه در طول تعطیلی مساجد، برنامه های کانونی در بستر فضای مجازی ادامه داشت، گفت: به همین منظور طرح ملی راهکار به منظور ساماندهی فعالیت تیم های جهادی و تشکل های مردمی با محوریت مساجد اجرا شد و ادامه دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طرح راهکار کمک های مردمی و خیرین جمع آوری و با محوریت مساجد در بین نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع می شد، گفت: کانون های مساجد استان زنجان در اجرای این طرح موفق عمل کردند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع رسانی فعالیت کانون های مساجد در فضای مجازی سایت آپارات ویژه استان زنجان توسط ستاد عالی راه اندازی شد و بچه های مساجد می توانند کلیپ های پنج دقیقه ای خود را در این سایت بارگذاری کنند.

 

به گفته مدیرستاد عالی کانون های مساجد استان زنجان، سایت اطلاع رسانی فهما هم به منظور اطلاع رسانی فعالیت کانون های مساجد وبهره گیری بچه های مساجد از فعالیت دیگر کانون ها 13 خردادماه در زنجان رونمایی می شود.

 

وی در پایان از آغاز فعالیت کانون های مساجد استان زنجان همزمان با بازگشایی مساجد خبر داد و گفت: در طول تعطیلی مساجد، فعالیت کانون ها در فضای مجازی ادامه داشت.

 

پایان پیام/ 73