مراسم سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مساجد بوشهر برگزار می شود

مراسم سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مساجد بوشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
پولاد گفت: ویژه برنامه سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به همت کانون های مساجد در سراسر استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

«علیرضا پولاد» در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در بوشهر اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)  تنها به عنوان یک سیاستمدار برای ملت ایران و همه مسلمانان مطرح نبود، بلکه ایشان یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی عدالتی به شمار می رفت که با وجود گذشت 31 سال از ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، یاد وی همچنان در دلها زنده و رهنمودهایش راهگشاست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر شجاعت و قاطعیت در مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی را از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) دانست و ادامه داد: این خصوصیت امام خمینی (ره) برخاسته از روح توکل و اعتماد به خداوند بود که در همه کارهای آن بزرگوار مشهود بود.

 

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) اگرچه با دشمنان اسلام سرسختانه مقابله می کردند، اما در داخل امت اسلامی همواره درپی وحدت و همدلی و برادری اسلامی بودند، تصریح کرد: ایشان هم ملتها و هم دولتها را به اتحاد فرا می خواندند و تاکید می کردند : اگر دولت های اسلامی ، این دولت هایی که همه چیز دارند ، دولت هایی که ذخایر زیاد دارند ، اگر با هم متحد شوند ، در سایه اتحاد ، احتیاج به هیچ چیز و هیچ کشوری و هیچ قدرتی ندارند.

 

پولاد به قیام 15 خرداد اشاره کرد و افزود: مردم  در ۱۵ خرداد صرفاً برای حمایت از رهبر و ولی فقیه حضرت امام (ره) به صحنه آمده و با جان خودشان حمایت کردند و این حمایت ادامه پیدا کرد و به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر اینکه آرمان های امام راحل باید به نسل جوان جامعه به خوبی انتقال داده شود تصریح کرد: چهره و اندیشه حضرت امام (ره) باید به نسل جوان معرفی شود و نباید بگذاریم چهره امام توسط بیگانگان یا جریان های وابسته داخلی به آنها تحریف شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مساجد استان بوشهر به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 647