دریافت تندیس اثرانگشت حاج قاسم توسط امام جماعت مسجد داودقلی زنجان

دریافت تندیس اثرانگشت حاج قاسم توسط امام جماعت مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی بعنوان جهادگر نمونه استان زنجان انتخاب و تندیس اثرانگشت حاج قاسم به وی اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی اصغر ولایتی امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به دلیل  سال ها فعالیت در مناطق محروم به عنوان قهرمان جهادی  تندیس اثر انگشت حاج قاسم را دریافت کرد.

 


این روحانی جهادی و مردمی با فعالیت در تمام عرصه های اجتماعی برای محرومیت زدایی و تبلیغ ارزش های والای اسلام موفق به احیا و راه اندازی مسجدی شده است که بعنوان پایگاه مهم وموثر اجتماعی فعالیت می کند.

 


حجت الاسلام علی اصغر ولایتی روحانی جهاد گر زنجانی است که سال ۱۳۶۷در زنجان چشم به جهان گشود.

 


او از اول دوره دبستان یار و یاور مدرسه ومعلمان در نظافت وتجهیز مدرسه بود و از کودکی به فقرا و هم سن و سالان نیازمندخود رسیدگی می کرد.

 


وی اولین کار جهادی خود را در ۱۴سالگی در بحث ساخت مسجد محل و ساخت حمام برای نیازمندان آغاز کرده است.

 


ولایتی در سال های مختلف مسئول شورای دانش آموزی بوده است؛ وی به عنوان مسئول موفق شورای دانش آموزی انتخاب شده و در کسوت دانش آموز عملا یکی از ارکان موفق مدرسه ها بود.

 

 

ولایتی سپس بعنوان جوان برتر استان زنجان انتخاب می شوند؛ این روحانی موفق در عرصههای مختلف برای خدمت حاضر شده و از جمله خدمات اجتماعی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی می توان به سازندگی در مناطق محروم و شهری، تقدیم جهیزیه به نیازمندان، آزادسازیزندانیان غیرعمد، ساخت مسجد، فعالیت پزشکی و درمانی، حمایت معیشتی ماهانه از محرومین، همراهی زائر اولی ها به مشهد، کمک و تامین کمپ ترک اعتیاد، حل اختلافات و داوری بین مردم، حمایت از محیط زیست‌، تامین دانش آموزان نیازمند، تکریم خانواده شهدا و مطالبه گری حقوق بحق مردم اشاره کرد که همه با همراهی قشرهای مردمی انجام گرفته است.

پایان پیام/ 73