بروشور «پرتوی از آفتاب» منتشر شد

بروشور «پرتوی از آفتاب» منتشر شد

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور گفت: بروشور «پرتوی از آفتاب» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای والامقام قیام ۱۵ خرداد ماه توسط فعالان این کانون طراحی و منتشر شد.

«حسن مهدوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بروشور «پرتوی از آفتاب» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای والامقام قیام 15 خرداد ماه توسط فعالان این کانون طراحی و منتشر شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور تصریح کرد: در این بروشور شخصیت حضرت امام خمینی (ره) از دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده است.

 

وی ادامه داد: ابعاد روحی و معنوی، ویژگی های امام (ره)، بنیانگذار نظام اسلامی بر پایه مردم و بر اساس وحدت کلمه، اخلاق و تواضع، دعا و توسل و ارتباط با معصومین (عیلهم السلام)، قاطعیت و سازش ناپذیری، شجاعت، حراست از ارزش ها، احیای اسلام ناب محمدی و بیداری و عزت اسلامی از جمله موضوع های مطرح شده در این بروشور است.

 

مهدوی خاطر نشان کرد: این بروشور به همت فعالان این کانون طراحی و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به چاپ رسید.

 

این مقام مسئول افزود: همزمان با آئین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی اردبیل این بروشور در بین علاقمندان و ارادت مندان آن حضرت توزیع خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور تاکید کرد: مقام معظم رهبری به عنوان شاگرد و جانشین خلف صالح آن حضرت و شخصیتی که بیشترین مطالب را در خصوص حضرت امام خمینی (ره) بیان کرده به عنوان بخشی از فرازهای این بروشور انتخاب شد.

 

 

 

پایان پیام/ 365