ویژه برنامه «خیرات آسمانی» در کانون های مساجد گیلان برگزار می‌شود

ویژه برنامه «خیرات آسمانی» در کانون های مساجد گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حجت‌‌الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری ویژه‌برنامه «خیرات آسمانی» با موضوع تلاوت قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کانون‌‌های مساجد گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با تسلیت ‌سی‌و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با تاکید بر بازخوانی اندیشه‌های امام راحل در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: آحاد جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان باید با سیره و روش امام خمینی(ره) آشنا شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مساجد بستری مناسب برای ترویج اندیشه‌های امام (ره) است افزود: امام راحل با بهره‌گیری از مبانی دین اسلام و سیره و روش اهل بیت(ع) توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند و باید ابعاد شخصیتی ایشان برای نسل جوان تبیین شود.
 

وی ۱۴ و ۱۵ خرداد را فرصتی برای تبیین اندیشه‌های امام راحل با محوریت مساجد دانست و تاکید کرد: در این راستا ویژه‌برنامه هایی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در مساجد منتخب استان اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از اجرای گروه‌های سرود در سطح محلات با اشعاری در مورد امام خمینی(ره) خبر داد و بیان کرد: همچنین بسته‌های فرهنگی برای نشر در فضای مجازی در راستای تبیین مبانی فکری و با محوریت بیانات امام راحل تولید شده است.

 

وی با اشاره به برنامه «خیرات آسمانی» با موضوع تلاوت قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعلام کرد: پخش فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بستر فضای مجازی و توزیع پوستر و اقلام تبلیغاتی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

 

 

پایان پیام/ 84