بسته های معیشتی به نیازمندان کانون کوثر اهدا شد

بسته های معیشتی به نیازمندان کانون کوثر اهدا شد

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
جمالی از توزیع بسته‌‌های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری کوثر بین نیازمندان طالب آباد انزلی خبر داد.

«منیژه جمالی» با اشاره به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجد امام حسین(ع) انزلی در کمک به نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این کانون همزمان با شیوع کرونا علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی اقدام به شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های حمایتی بین آنان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری کوثر با اشاره به سرکشی از اهالی روستا و توزیع بسته‌های غذایی بین سالمندان، نیازمندان و خانواده‌هایی که دارای بیمار هستند افزود: قبل از آغاز رزمایش کمک مومنانه، اعضای کانون در اقدامی خداپسندانه ۵۰ بسته غذایی تهیه کرده و بین نیازمندان توزیع کردند.

 

وی با اشاره به همت اعضای کانون در لبیک به فرمایشات رهبری و کمک مومنانه تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی تحت عنوان «سبد مهربانی» تهیه شده و شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، پنیر، روغن، حبوبات و وسایل بهداشتی بود.

 

جمالی اذعان کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، ۱۰ بسته حمایتی معیشتی به همراه ماسک و ماده ضدعفونی کننده بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

 

وی با اشاره به عیادت از بیماران و اهدای بسته های معیشتی و وجوه نقد تاکید کرد: همچنین ۲۰ بسته معیشتی به نیازمندان به مناسبت شب‌های قدر اهدا شد.

 

 

پایان پیام/ 84