برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

«علیرضا دولت آبادی» به طرح ملی «راهکار» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار داشت: طرح ملی رزمایش، ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان با عنوان «راهکار» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در ماه مبارک رمضان امسال از طرف ستاد کانون های فرهنگی مساجد کشور تعریف شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت های «مسجد، محله و خانواده» در این طرح را مهم دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد از اهداف اصلی این طرح است.

 

دولت آبادی در ادامه، یکی از برنامه هایی که برای گرامی داشت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی پیش بینی شده را برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط 57» دانست و ادامه داد: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در این طرح شرکت کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در طرح «خلاصه نویسی خط 57» می توانند با نکته برداری از وصیت نامه حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) در این طرح حضوری فعال داشته باشند.

 

وی آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه را با اندیشه های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) را از اهداف طرح دانست و گفت: برای ۱۰ نفر از برگزیدگان 10 جایزه یک میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

 

دولت آبادی آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان خرداد ماه جاری دانست و گفت: شرکت کنندگان پس از ارسال آثار به شماره واتساپ  ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ این فعالیت را در سامانه بچه های مسجد، ثبت کنند.

پایان پیام/ 82