توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
نرماورد گفت: کانون فرهنگی و هنری خضرا تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا تقسیم کرده است.

خبرگزاری شبستان ، یاسوج: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند.

 

فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز  هم پای مردم، نهادها و ارگان ها اعم از نیروهای سپاهی، ارتش، گروه های جهادی و مردمی، سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا شعار «همه با هم کرونا را شکست می دهیم» به منصه ظهور برسد.

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا ابتدا در راستای ضدعفونی مساجد و فضای کانون تلاش کرده و سپس به یاری مردم شتافتند.

 

بانوان در قالب گروه های جهادی مشغول دوخت ماسک های پارچه ای و توزیع در بین مناطق محروم هستند و بسیاری از جوانان پسر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای سم پاشی و ضدعفونی محیط شهرها به ویژه در مناطق محروم و روستاها مشارکت کردند.

 

برخی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هم با حضور در پایگاه های گروه های بهداشتی سطح استان، در راستای کمک به مردم و شبکه بهداشت و درمان استان و همچنین تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی تلاش کردند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی خودجوش و مردمی سطح مسجد و کانون ها، شهرها و روستاها را ضدعفونی کردند و در سطح گسترده جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و هم افزایی بیشتر فعالیت دارند.

 

ارائه بسته آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بخش آموزشِ الکترونیک سامانه «بچه‌های مسجد» ویژه اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد نیز از دیگر برنامه های اعضای کانون هاست.

 

در این بخش محتوای آموزشی تجهیز کانون‌ ها و کتابخانه‌ های مساجد به امکانات و لوازم بهداشتی مقابله با کرونا با استفاده از ظرفیت ‌های مردمی و خیرین مساجد، تولید و نشر محتوا از طریق فضای مجازی و پیام ‌رسان‌ها در قالب عکس، عکس ‌نوشته، اینفوگرافی، موشن، فایل صوتی و تصویری، جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده است

کانون فرهنگی و هنری «خضرا» یکی از کانون های مسجدی آتش به اختیار شهرستان بویراحمد است که در طول مدت زمان شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات ارزشمندی را در حاشیه شهر مادوان که از برخی امکانات فرهنگی محروم است، انجام می دهد.

 

«حسن نرماورد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با توجه به کمبود ماسک و برخی اقلام ضدعفونی، از ابتدای کار تاکنون اقداماتی در این راستا از طرف کانون فرهنگی و هنری خضرا در حال انجام است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «خضرا» مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) مادوان یاسوج، اظهار داشت: این کانون تاکنون بیش از سه هزار عدد ماسک و 700 بسته بهداشتی با کمک خیرین بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

نرماورد گفت: همچنین کانون فرهنگی و هنری خضرا تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا تقسیم کرده است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری خضرا مسجد فاطمه الزهرا (س) مادوان علیا این آمادگی را دارد تا پایان این ویروس منحوس با همکاری خیرین بسته های معیشتی را تهیه و بین مردم توزیع کند.

پایان پیام/ 82