تجلیل امام جماعت مسجد داودقلی از کم سن وسال ترین عضو گروه جهادی

تجلیل امام جماعت مسجد داودقلی از کم سن وسال ترین عضو گروه جهادی

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام «علی اصغر ولایتی» امام جماعت مسجد داودقلی زنجان از کم سن و سال ترین عضو گروه جهادی این مسجد تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، یکی برنامه های اصلی مسجد داودقلی فعالیت جهادی در شرایط سخت و برای محرمیت زدایی است که در این فعالیت ها افراد مختلفی از برادران و خواهران؛ مشارکت و عضویت فعالی دارند؛ در این میان نقش نوجوانان و دانش آموزان نقش پر رنگ واساسی است.

در گروه جهادی شمیم نرگس قشر های مختلفی مشغول فعالیت وکار جهادی در زمینه های سازندگی،علمی فرهنگی و پزشکی هستند، از جمله آنها دانش آموزان ابتدایی و مقاطع تحصیلی دیگر هستند گه با شوق واشتیاق فراوان و با تشویق خانواده ها و بابرنامه منظم مشغول فعالیت می باشند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی مسئول گروه جهادی از کمک سن وسال ترین جهادگر این گروه که فقط ۱۰سال دارد تجلیل و تقدیر کرد.

«فراز اسدی» از جمله دانش آموزان جهادگر فعال  گروه جهادی شمیم نرگس است که علاوه بر تقدیم پول های قلک خود جهت هزینه برای کار های خیر و نیازمندان در بسته بندی های و ضدعفونی معابر و سایر کارهای جهادی گروه را همراهی می کند.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان جهت تشویق وجذب جوانان و نوجوانان به کارهای خیر و جهادی توجه زیادی به این قشر موثر وپویا وخوش فکر جامعه می کنند و اقدام به قدردانی از آنان می نمایند.

گفتنی است که حتی این امام جماعت در اردوهای جهادی از ظرفیت وتوان جوانان ونوجوانان مناطق ومحله ها با تشویق وارتباط گیری استفاده می کنند وهمان جوانان و نوجوانان نماینده گروه جهادی در آن محله می شوند و ارتباط و کمک از طریق این افراد ادامه پیدا می کند.

 

شایان ذکر است در این گروه دانش آموزان موفق مشارکت داده می شوند و اولویت رضایت خانواده هاست و خودشان در کارهای خیر مشتاقانه همراهی می کنند.

پایان پیام/ 693