باید در زمینه تحرک و پویایی بیش از پیش کانون ها تلاش کرد

باید در زمینه تحرک و پویایی بیش از پیش کانون ها تلاش کرد

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
دولت آبادی نقش کانون های فرهنگی مساجد در زمینه خدمت رسانی به مردم در مدت زمان شیوع بیماری کرونا را ستود و گفت: باید در زمینه تحرک و پویایی بیش از پیش کانون ها تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» ظهر امروز (17 خرداد) در نشست شورای اداری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تاکید بر پیگیری طرح و برنامه های ابلاغی ستاد کشوری و استانی، اظهار داشت: باید ضمن اطلاع رسانی برنامه ها، مدیران کانون ها را نیز در زمینه انجام بهتر فعالیت ها راهنمایی کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نقش کانون های فرهنگی مساجد در زمینه خدمت رسانی به مردم در مدت زمان شیوع بیماری کرونا را ستود و گفت: باید در زمینه تحرک و پویایی بیش از پیش کانون ها تلاش کرد.

 

وی با اشاره به اینکه با رایزنی های انجام شده در ماه های آینده دوره های آموزشی مجازی برای کانون ها برگزار می شود، ادامه داد: طرح روستاهای برتر فرهنگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

دولت آبادی ضمن تاکید بر ایجاد فضای رقابتی بین روستاهایی که شاخص های اعلام شده را دارند، یادآور شد: باید با همکاری دهیاری ها این قابلیت ها شناسایی و معرفی شوند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شخصیت ها و چهره های ماندگار استان که در فضای استان تاثیرگذار هستند، نخبگان برتر استانی و روستاهایی که در حوزه اعتیاد و طلاق پاک هستند در این طرح بیشتر مدنظر قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان این طرح منتشر شده، خاطرنشان کرد: باید با شهرستان های استان و همچنین روستاهای دارای این ظرفیت ها رایزنی لازم توسط کارشناسان استانی صورت گیرد.

 

دولت آبادی تداوم این طرح را مستلزم مشارکت استان ها دانست و گفت: کارشناسان ستاد استانی باید ارتباط مستمر با مدیران کانون های فرهنگی هر شهرستان مدنظر قرار دهند.

پایان پیام/ 82