معرفی برگزیدگان مرحله نخست مسابقه نهج‌البلاغه شناسی/ برگزاری مرحله دوم در تابستان

معرفی برگزیدگان مرحله نخست مسابقه نهج‌البلاغه شناسی/ برگزاری مرحله دوم در تابستان

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام تختی‌پور از اعلام اسامی برگزیدگان مرحله اول مسابقه «نهج‌البلاغه شناسی» که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران برگزار شد، خبر داد و گفت: مرحله دوم این مسابقه در اوقات فراغت تابستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «مجتبی تختی پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اعلام نتایج برگزیدگان مرحله اول مسابقه نهج البلاغه خوانی ویژه اعضای کانون های مساجد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا فراخوان شرکت در این مسابقه اسفند ماه به صورت مجازی اعلام شد.

 

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه این مسابقه از خطبه 110 نهج البلاغه برگزار شده است، بیان کرد: خوشبختانه از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه استقبال صورت گرفت و تعداد 1349 پاسخنامه برای مسابقه دریافت کردیم که یک هزار و 78 پاسخ نامه صحیح بود و در نهایت در مراسم قرعه کشی مسابقه پنج نفر به قید قرعه برگزیده شدند و قرار است دو میلیون جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا شود.

 

حجت الاسلام تختی پور ادامه داد: بنا است مراحل بعدی این مسابقه نیز در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت و نیز فصل پاییز از دیگر خطبه های نهج البلاغه برگزار شود.

 

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خاطر نشان کرد: مسابقه نهج البلاغه شناسی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و کانون «راوی نور» مسجد فیروزآبادی شهرری برگزار می شود.

پایان پیام/ 40