توزیع ۱۵۰ بسته غذایی در دومین مرحله طرح «مواسات» در کانون «منتظران نور» جهرم

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی در دومین مرحله طرح «مواسات» در کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
نیکجو گفت: در دومین مرحله طرح «مواسات»، تعداد ۱۵۰ بسته مواد غذایی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم تهیه و میان مستمندان توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در دومین مرحله طرح «مواسات» و به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم تعداد 150 بسته مواد غذایی تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح «مواسات»، اعضای کانون حضور ویژه داشتند، افزود: بیش از 70 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در فعالیت های جهادی روزهای کرونایی حضوری فعال داشته اند.

 

وی با اشاره به نقش خیران در تهیه بسته های معیشتی، بیان کرد: در هر مرحله از اجرای طرح «مواسات» خیران نقش کلیدی را در کمک به تامین اقلام بسته های معیشتی ایفا کرده که از همکاری و همت آنان قدردانی می کنیم.

 

نیکجو با اشاره به اینکه اقلام خریداری شده در مرحله دوم طرح «مواسات» به صورت بسته بندی شده میان خانواده های مستمند و بی بضاعت توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل اقلامی از جمله گوشت، برنج، رب گوجه، روغن، ماکارونی و سویا بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار این بسته های غذایی، بسته اقلام بهداشتی نیز توزیع شده است، عنوان کرد: این بسته ها شامل الکل و ماسک بوده که در اختیار خانواده های بی بضاعت شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم با اشاره به هزینه تامین این بسته های معیشتی، اظهار کرد: هزینه تامین این بسته ها بیش از 20 میلیون تومان بوده که به همت خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت های این کانون فرهنگی هنری در دوران شیوع بیماری «کرونا»، خاطرنشان کرد: اعضای این کانون از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» به میدان آمده و هر شب به گندزدایی و ضدعفونی کوچه، خیابان و معابر همجوار مسجد جامع اقدام کردند.

 

نیکجو با اشاره به ایجاد کارگاه تولید ماسک در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، گفت: این کارگاه به همت خواهران عضو کانون ایجاد شد که در این مدت هزاران عدد ماسک تولید و در اختیار مردم قرار گرفته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم، بیان کرد: همچنین ماسک های تولید شده پس از استریل در بیمارستان پیمانیه جهرم نه تنها در اختیار عوامل و پرسنل بخش «کرونا» قرار گرفته بلکه در سطح شهر جهرم نیز توزیع شده است.

 

 

پایان پیام/ 691