بخشش ۲۷ میلیارد تومان اجاره با پیگیری کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز

بخشش ۲۷ میلیارد تومان اجاره با پیگیری کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
میرصادقی گفت: با مشارکت خیران و مالکان و پیگیری های کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز، صاحبخانه ها، نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان اجاره خود را از اسفند ماه سال گذشته تا کنون بخشیده اند.

«صدیقه سادات میرصادقی» با اشاره به تداوم کمک کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز به اقشار آسیب پذیر جامعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: در پی شیوع کرونا و با مشارکت خیران و مالکان و پیگیری های کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز، صاحبخانه ها نزدیک به 27 میلیارد تومان اجاره خود را از اسفند ماه سال گذشته تا کنون بخشیده اند.

مدیر کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز افزود: از این رقم، 570 میلیون تومان، توسط خیران تامین شده است و 2 هزار نفر دیگر نیز برای برخوردار شدن از این طرح در نوبت هستند که برای پرداخت اجاره آنها مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم به زودی برطرف شود.

وی اضافه کرد: در این طرح حمایت از پرداخت اجاره بها، علاوه بر شیراز، کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز، توانسته است از 150 نفر از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرمان و ... نیز حمایت کند.

میرصادقی همچنین از حمایت این کانون فرهنگی از افراد بی بضاعت در تامین دارو و درمان خبر داد و عنوان کرد: تا کنون حدود 80 میلیون تومان برای تامین دارو و پرداخت هزینه درمان افراد بی بضاعت در شیراز پرداخت شده است.

وی با تشکر از مردم خیر  نیک اندیشی که برای این حمایت ها با کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز، همکاری کرده اند، گفت: شماره کارت 5859831156886821 بانک تجارت برای حمایت از پرداخت اجاره افراد شناسایی شده در این کانون، در نظر گرفته شده است که افراد خیر می توانند در این طرح همکاری کنند.

پایان پیام/ 664