تداوم کمک های مومنانه در کانون امام المتقین رشت

تداوم کمک های مومنانه در کانون امام المتقین رشت

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
شیردل پور از تداوم کمک‌های مومنانه اعضای کانون امام المتقین (ع) روستای سیاه اسطلخ رشت به نیازمندان خبر داد.

«حسن شیردل پور» با اشاره به تداوم رزمایش همدلی و ایثار در کانون امام‌المتقین رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان در قالب طرح ملی راهکار پیرو بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرای رزمایش مواسات و همدلی از ماه مبارک رمضان در مسجد آقا سیدجیحون روستای سیاه‌اسطلخ رشت در حال اجراست.

 

مسئول کانون امام‌المتقین(ع) سیاه‌اسطلخ رشت با بیان اینکه هدف از اجرای این رزمایش کمک به نیازمندان با تقویت نهضت خدمت‌رسانی، تقویت بنیه ایمان و همدلی با مشارکت مردم حول محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است تصریح کرد: تاکنون بالغ ۳۱۰ بسته معیشتی طی سه مرحله از رزمایش همدلی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا روستای سیاه اسطلخ توزیع شده است.

 

وی با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه در مسجد آقاسیدجیحون از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و ایثار خبر داد و بیان کرد: در این مرحله ۶۰ بسته معیشتی به نیازمندان شناسایی شده اهدا شد.

 

شیردل پور تصریح کرد: این کمک‌های مومنانه در قالب گروه جهادی «شهید حسن رمضانی» با مشارکت خیرین، ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و هیئت امنای مسجد آقاسیدجیحون جمع‌آوری و توزیع شده است.

پایان پیام/ 84