نشست مشاوره کسب و کار در کانون نسل پایداری برگزار می‌شود

نشست مشاوره کسب و کار در کانون نسل پایداری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
نشست مشاوره رایگان کسب و کار با حضور کارآفرین نمونه کشوری و به همت کانون «نسل پایداری» در مسجد منشور برگزار و از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست مشاوره ای رایگان کسب و کار به همت کانون «نسل پایداری» مسجد منشور با عنوان «چگونه با سرمایه های کم  کسب و کار راه بیاندازیم» برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، در این نشست «علیرضا نبی»، کارآفرین نمونه کشور و داور برنامه تلویزیونی میدون، در مسجد منشور حضور می یابد و به ارایه مشاوره در مورد کسب و کار می پردازد. این برنامه امشب (دوشنبه، 19 خرداد ماه) بعد از نماز مغرب و عشا در  مسجد منشور برگزار و به صورت زنده نیز از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

کانون نسل پایداری مسجد منشور در خیابان امام خمینی (ره)‌ کوچه منشور واقع  شده است که سالیان سال است با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی  توانسته میزبان نسل نوجوان باشد. توجه به جذب کودکان و نوجوانان یکی از رویکردهای اصلی این کانون به شمار می رود

 

تولید نرم‌افزارهای فرهنگی و مذهبی، آموزش وبلاگ‌نویسی و  اجرای مسابقه در فضای مجازی از دیگر برنامه های مورد توجه در کانون فرهنگی هنری نسل  پایداری مسجد منشور است که باعث شده اعضای این کانون چیزی در حدود ۴۰ وبلاگ فعال را در فضای مجازی تأسیس و مدیریت کنند،  علاوه بر آن کانون نسل پایداری همه ساله با برگزاری یادواره شهدای این  مسجد، تلاش می‌کند که پاسداشت و بزرگداشت شهدای این مسجد را در دستور کار  قرار دهد تا شهدای این مسجد الگویی برای نسل آینده باشند.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد منشور در تهران، خیابان امام خمینی (ره) کوچه منشور واقع شده است.

پایان پیام/ 40