بازسازی منازل روستایی اطراف شیراز به همت کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز

بازسازی منازل روستایی اطراف شیراز به همت کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
میرصادقی گفت: کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر با هزینه ای بیش از ۱۷۰ میلیون تومان به مرمت و بازسازی منازل افراد آسیب پذیر در روستاهای اطراف شیراز به همت گروه های جهادی اقدام کرده است.

«صدیقه سادات میرصادقی» با اشاره به تداوم کمک کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز به اقشار آسیب پذیر جامعه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: در پی شیوع کرونا و با مشارکت خیران، کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز، هست هزار و 700 بسته حمایتی میان اقشار آسیب پذیر، توزیع کرده است.

مدیر کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز افزود: توزیع این بسته های حمایتی از اسفند سال گذشته در استان فارس آغاز شد و افرادی که زندگی و مشاغل آنها به هر نحوی تحت تاثیرات منفی اقتصادی کرونا قرار گرفتند، شناسایی شده و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تداوم ارائه این حمایت ها، کانون فرهنگی «مدینه النبی (ص)» شیراز به مرمت و بازسازی منازل افراد آسیب پذیر در روستاهای اطراف شیراز به همت گروه های جهادی اقدام کرده است.

میرصادقی اعلام کرد: بدین ترتیب با هزینه ای بیش از 170 میلیون تومان، چهار منزل مسکونی در این روستاها مورد بازسازی قرار گرفته است.

وی با ذکر سایر اقدامات این کانون فرهنگی با شیوع کرونا، عنوان کرد: تولید ماسک و دستکش، ضد عفونی اماکن و معابر و همکاری با آموزش و پرورش برای ضد عفونی کردن مدارسی مانند «رشد» و «علامه حلی» در شیراز، دیگر اقداماتی است که تداوم داشته و به انجام می رسد.

 

پایان پیام/ 664