اجتماع بزرگ صادقیون با همراهی بسیج و کانون‌های مسجدی برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ صادقیون با همراهی بسیج و کانون‌های مسجدی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
عبدی اعلام کرد: اجتماع بزرگ صادقیون، ۲۸ خردادماه به همت بسیجیان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کیانشهر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

«محمد عبدی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه اجتماع بزرگ صادقیون چند سالی است در سالروز شهادت امام صادق (ع) به همت ائمه جماعات، هیئات امنا، بسیجیان و کانون های فرهنگی هنری مساجد کیانشهر برگزار می شود، اظهار کرد: هیئت های مذهبی و حوزه مقاومت بسیج 327 حضرت سیدالشهدا (ع) نیز در برگزاری این اجتماع نقش داشته اند و تلاش کرده ایم سوگواری در این روز به عظمت تاسوعا و عاشورای حسینی باشد.

 

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولی عصر (عج) (واقع در کیانشهر، مسجد جامع شهید بهشتی) افزود: اجتماع بزرگ صادقیون، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای باز و وسیع تر نسبت به سال های گذشته برگزار می شود و اعضای پایگاه های بسیج، هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه بررسی سلامت جسمی افراد و رعایت نکات بهداشتی به ویژه فاصله اجتماعی و همچنین برقراری امنیت و نظم را بر عهده دارند.

 

وی اضافه کرد: اجتماع بزرگ صادقیون، چهارشنبه، 28 خردادماه از ساعت 18 تا 19 با سخنرانی حجت الاسلام مرادی، استاد حوزه علمیه و مرثیه سرایی، مرتضی فرهنگ، در شهرک بروجردی، ورودی اول برگزار می شود.

 

عبدی در ادامه گفت: اجتماع بزرگ صادقیون، امسال به دلیل مقابله با ویروس کرونا در مدت زمانی کمتری برگزار می شود و هیئت رقیه جان (س) مسئولیت اطعام سوگواران شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را بر عهده گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ صادقیون با هماهنگی دستگاه های مربوطه به ویژه در زمینه مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود و همه تلاش خود را برای حفظ سلامتی مردم به کار می گیریم از جمله ضد عفونی کردن محل برگزاری این اجتماع و خیابان های اطراف آن، پیش و پس از برگزاری این مراسم انجام می شود.

پایان پیام/ 397