بهره مندی از فضای مجازی و استقبال از دهه کرامت در بهشهر

بهره مندی از فضای مجازی و استقبال از دهه کرامت در بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
قلندری گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای بهشهر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به استقبال دهه کرامت می‌رود.

« عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر با اشاره به پیش رو بودن دهه کرامت و اولویت بزرگداشت این دهه گفت: ولایت مداری مهمترین اصل در دهه کرامت است و با استفاده از تمام ظرفیت ها در این بخش تلاش می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: هرساله کانون فرهنگی هنری شهدا بهشهر در ایام دهه کرامت، ویژه برنامه های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه مسابقه کتابخوانی، تجلیل از هم نامان امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و کرسی‌های تبیین ولایت و ولایتمداری را بر پا می کرد که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سال جاری این برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: تقویت و بهره برداری از فضای مجازی برای برپایی مراسم ها و بزرگداشت دهه کرامت از جمله برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری مساجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر است.

 

قلندری گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای بهشهر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به استقبال دهه کرامت می‌رود.

 

وی با اعلام اینکه جایگاه ولایت و امامت حضرت امام رضا(ع) و تبیین زندگی حضرت معصومه(س) از مسائل مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود، یادآور شد: باید با ارائه برنامه متنوع در فضای مجازی در این بخش تلاش شود.

 

قلندری خاطر نشان کرد: تبیین اندیشه ها و ارزش های دین اسلام از موارد مهمی است که باید در طول سال مورد توجه باشد و این مهم در مناسبت های مختلف در دستور کار است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر تصریح کرد: اجرای برنامه‌های دهه کرامت سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا برای فضای مجازی برنامه ریزی شده است و تلاش داریم تا با استفاده از توان کارشناسان دینی در تبیین دهه کرامت تلاش شود.

 

به گزارش شبستان، دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است که در تقویم ملی با عنوان دهه کرامت از آن یاد می شود.

پایان پیام/ 175