خدمات اجتماعی کانون ها با محوریت مساجد بازتاب مناسبی در جامعه دارد

خدمات اجتماعی کانون ها با محوریت مساجد بازتاب مناسبی در جامعه دارد

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سقاء گفت: خدمات اجتماعی کانون ها از جمله رزمایش راهکار و کمک های مؤمنانه و یا همدلی در ضدعفونی معابر با محوریت مساجد بازتاب مناسبی در جامعه دارد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مشارکت فعالان کانون های مساجد در حرکت های خیرخواهانه جمعی در محلات توانسته نگاه ویژه ای را به سمت این فعالیت های اجتماعی جلب کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: خدمات اجتماعی کانون ها از جمله رزمایش راهکار و کمک های مؤمنانه و یا همدلی در ضدعفونی معابر با محوریت مساجد بازتاب مناسبی در جامعه دارد.

 

این مقام مسئول افزود: شیوع بیماری کرونا یک همبستگی اجتماعی در سطح جامعه به ویژه در بین کانون های مساجد برای کمک به همنوعان ایجاد کرد و امیدواریم این نهضت همدلی همچنان ادامه داشته باشد.

 

سقاء تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان سنگ تمام گذاشتند و در توزیع بسته های معیشتی با کمک خیرین محله توانستند همت بلند خود را نشان دهند.

 

وی یادآور شد: چنین همبستگی در کارهای جمعی موجب افزایش روحیه خودباوری و اتکا به توان داخلی افزایش می یابد و همه اینها مرهوت فداکاری نوجوانان و جوانان مسجدی است.

 

سقاء اعلام داشت: طبق برنامه ریزی خودجوش کانون ها اهدا بسته های معیشتی در قالب طرح ملی «راهکار» همچنان با همکاری خیرین ادامه خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ارتقا مهارت ها و سبک زندگی فردی و اجتماعی اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و خانواده ها از مهمترین رسالت های کانون های مساجد در تحقق تمدن نوین اسلامی است.

پایان پیام/ 365