مهلت شرکت در طرح ملی «یاریگران زندگی» تا پایان خردادماه تمدید شد

مهلت شرکت در طرح ملی «یاریگران زندگی» تا پایان خردادماه تمدید شد

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در طرح ملی «یاریگران زندگی» تا پایان خردادماه تمدید شد، گفت: این طرح از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و در حوزه پیشگیری از اعتیاد برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: طرح ملی «یاریگران زندگی»در راستای انعقاد تفاهم نامه عملیاتی فی ما بین ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در حوزه پیشگیری از اعتیاد با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه ریزی شده که در حال اجراست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: این طرح ملی از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ابلاغ شده است و کانون های مساجد برای شرکت در این طرح باید در سامانه «بچه های مسجد» مراحل اجرای آن را پیگیری کنند.

 

وی با اشاره به ظرفیت های مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر و طلاق تاکنون با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس کارگاه های آموزشی برگزار شده است که با اعطای گواهینامه همراه بود.

 

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در طرح ملی «یاریگران زندگی» تا پایان خردادماه تمدید شد، گفت: مجری کشوری این طرح ملی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است و پس از اجرای این طرح از یکصد کانون و یکصد مربی برتر تجلیل به عمل می آید.

پایان پیام/ 130