همت جوانان کانون فدک انزلی در روزهای کرونایی

همت جوانان کانون فدک انزلی در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
ملارودی از همت جوانان کانون فدک انزلی در تهیه اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی در روزهای کرونایی خبر داد.

«شمایل ملارودی» با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری پایگاهی برای هم‌اندیشی و فعالیت‌های مختلف نوجوانان و جوانان با محوریت مساجد است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: شور و نشاط جوانی را می‌توان با فعالیت در مساجد از طریق نهادینه کردن آموزه‌های دینی و اسلامی به مسیر درست هدایت کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری فدک کپورچال بندرانزلی با اشاره به همت جوانان در روزهای سخت کرونایی در کمک مومنانه به مردم با محوریت این مکان‌های مقدس افزود: جوانان امروز به‌مانند جوانان دوران دفاع مقدس به میدان آمده و مساجد را پایگاه مهرورزی و کمک‌های انسان‌دوستانه در حمایت از بهداشت و درمان کشور کردند.

 

وی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی چون ماسک و ماده ضدعفونی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا اظهارداشت: به همت جوانان کانون فدک مسجد جامع، پارچه و کش مورد نیاز جهت دوخت ماسک تهیه شد و حدود ۳۰۰ ماسک دوخت و جهت توزیع هدفمند تحویل بسیج منطقه داده شد.

 

ملارودی همچنین به تهیه بسته‌های معیشتی جهت کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اشاره کرد و عنوان داشت: ۱۸ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون ریال تهیه شد و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردید.

 

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، حبوبات، روغن، رب گوجه و برخی اقلام بهداشتی بود.

 

ملارودی همچنین به حضور یک نفر از اعضای کانون در بیمارستان انزلی جهت کمک به کادر بهداشت و درمان این شهر خبر داد و اعلام کرد: همچنین جوانان عضو کانون با کمک جمعیت هلال احمر مبادرت به انجام تست کرونا از مسافران و عموم شهروندان در روزهای اوج این بیماری منحوس کردند.

پایان پیام/ 84