کرونا با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به درستی مدیریت شد

کرونا با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به درستی مدیریت شد

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام جباری گفت: کرونا با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به درستی مدیریت شد و در ادامه راه هم باید با رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی بر این ویروس پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «سید عربعلی جباری»، امروز( 23 خرداد) در خطبه های نماز جمعه بهشهر گفت: اسلام دین سلامت، پاکیزگی و طهارت است و همواره توجه به سلامت و پاکیزگی از دستورات دین اسلام است.

 

امام جمعه بهشهر افزود: ویروس کرونا با تلاش همه جانبه مدیریت شد اما از بین نرفته است و وجود دارد و باید با رعایت نکات بهداشتی در جامعه حاضر شویم و بدانیم رعایت پاکیزگی بخشی از اسلام است.

 

وی با بیان اینکه در دوران کرونا و کمک مومنانه و مواسات گروه های مختلف مردمی و مسئولان پای کار بودند، اظهار کرد: نباید کمک های انجام شده در طول دوران شیوع کرونا از نظر دور نگه داشته شود و باید قدردان همه مردم، خیران و مسئولان پا به کار بود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: کرونا با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در جامعه به درستی مدیریت شد و در ادامه راه هم باید با رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی بر این ویروس پیروز شویم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته مواد مخدر و تلاش برای مقابله با این معضل خانمان سوز، تصریح کرد: باید همه ما همچون مقابله با کرونا در مقابله با مواد مخدر یاری گر نیروی انتظامی و دست اندرکاران این بخش باشیم.

 

امام جمعه بهشهر اضافه کرد: توسعه مواد مخدر در جامعه از برنامه های شوم دشمنان است که باید با آن مقابله شود.

 

وی همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا و مشکلات پیش آمده در آن کشور گفت: امروز جهان به سیاست های غلط آمریکا و هم پیمانانش پی برده است و راه مقابله با این غده سرطانی را پیش گرفته است و برای ما هم همچون همیشه آمریکا دشمن درجه اول است و راه دوستی با امریکا وجود ندارد.

پایان پیام/ 175