برگزاری برنامه دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا با رعایت پروتکل بهداشتی

برگزاری برنامه دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا با رعایت پروتکل بهداشتی

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و از میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع)، ۱۵ عنوان برنامه دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: براساس برنامه ریزی ستاد مقابله با کرونا و براساس دستور العمل های ارائه شده مسجد کوی مهرگان نکا بازگشایی و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در حال برنامه ریزی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: با توجه به اینکه دهه کرامت از دهه های مهم برای ماست و تبیین ولایت مداری باید سرلوحه کار ما باشد؛ ضمن روشنگری در این راستا، در طول دهه کرامت برنامه های متنوعی و متعددی در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا برگزار می شود.

 

چادرنشین گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و از میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع)، 15 عنوان برنامه دهه کرامت در کانون امام علی(ع) نکا با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری سبک زندگی کریمانه، تجلیل از بانوان فعال در سبک زندگی دینی، برگزاری نشست های روشنگری، توزیع سبد کالا در بین خانواده های نیازمند، ویزیت رایگان، تب سنجی، برپایی جنگ شادی، تجلیل از قاریان و موذنین و مکبرین برتر، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقه نقاشی با رعایت فاصله اجتماعی،آذین بندی مسجد و تجلیل از هم نامان حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا از برنامه های مهم ایام دهه کرامت است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: ایجاد نشاط و شادی به سبک و سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه و ترویج فرهنگ رضوی از اهداف و رویکردهای مهم برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) است که با قوت اجرایی می شود.

 

چادرنشین گفت: مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا میزبان برگزاری جشن های دهه کرامت با رعایت دستورالعمل بهداشتی است و تلاش داریم تا براساس برنامه ریزی برنامه های محتوایی و کیفی مناسبی در این دهه مبارک اجرایی شود.

 

پایان پیام/ 175