کمک به افراد متضرر از کرونا در اولویت فعالیت های بچه مسجدی ها

کمک به افراد متضرر از کرونا در اولویت فعالیت های بچه مسجدی ها

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
ویدا خالصی گفت: با شیوع کرونا سفره های بسیاری از مردم کوچک شد بنابراین تصمیم گرفتیم برای کمک به نیازمندان به خصوص افراد متضرر از کرونا، سبد غذایی تهیه کرده و در بین آنها توزیع کنیم.

«ویدا خالصی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با شیوع کرونا سفره های بسیاری از مردم کوچک شد بنابراین تصمیم گرفتیم برای کمک به نیازمندان به خصوص افراد متضرر از کرونا، سبد غذایی تهیه کرده و در بین آنها توزیع کنیم.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری جیرفت افزود: به همین منظور نیازمندان محله را شناسایی کرده و سپس با کمک خیرین تعداد ۳۰۰ سبد غذایی هر یک به ارزش بیش از ۱۵۰ هزار تومان در بین آنها توزیع کردیم.

 

 

 


وی بیان کرد: هر یک از سبدهای غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بود.

 

 

 

 



خالصی عنوان کرد: همچنین به مدت ۴۰ شب چله دعای کسا برگزار کردیم و به نیت سلامتی امام زمان (عج) با مشارکت اعضای کانون مبالغی جمع آوری کرده و با این مبالغ ۲۰ سبد غذایی شامل مرغ، برنج و روغن خریداری شد و در شب نیمه شعبان در بین نیازمندان توزیع کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری اضافه کرد: در راستای اطعام نیازمندان با کمک مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) هم زمان با شب های قدر یکهزار و ۵۰۰ پرس غذا با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و سپس در بین نیازمندان توزیع شد.

وی ابراز کرد: همچنین به همت یکی از اعضای کانون تعداد ۵۰۰ عدد شله زرد در شب های قدر در بین مردم محله توزیع شد.

خالصی اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون در ایام کرونایی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک با مشارکت تعدادی از بانوان خَیر و خیاط بود که در این مدت موفق به دوخت ۳ هزار ماسک شدیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری ادامه داد: ماسک های تولیدی پس از طی مراحل استریل در بین اقشار مختلف مردم توزیع شدند.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای حفظ سلامت مردم و اهالی محله، اعضای کانون در ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پر تردد سطح شهر با شهرداری همکاری کرده و قریب ۱۵ مرحله سطح شهر را ضدعفونی کردند.

خالصی بیان کرد: از دیگر برنامه ها برگزاری مراسم معنوی شب های قدر و نماز عید فطر بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و قبل از حضور مردم در این مراسم، با همکاری اعضای کانون فضای داخلی و بیرونی مسجد ضدعفونی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) دوساری در خاتمه عنوان کرد: روز گذشته نیز به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت با مشارکت اعضای کانون یک دور قرآن کریم ختم شد.

پایان پیام/ 586