امام جمعه قیدار عضو افتخاری کانون فرهنگی و هنری آیت الله دانش شد

امام جمعه قیدار عضو افتخاری کانون فرهنگی و هنری آیت الله دانش شد

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام «علی موسوی» امام جمعه قیدار، عضو افتخاری کانون فرهنگی و هنری آیت الله دانش شهرستان قیدار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه قیدار در دیدار مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ضمن اشاره به نقش مساجد از صدر اسلام تاکنون بر ضرورت احیای کارکردهای مساجد تاکیر کرد و گفت: تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در جوار مساجد نقش اثرگذاری در جذب جوانان به مساجد خواهد داشت.

 

حجت الاسلام علی موسوی از کانون های فرهنگی و هنری به عنوان ظرفیتی مهم برای مساجد جهت تربیت نیروهای انسانی جوان، مؤمن و متعهد یاد کرد و گفت: برای جذب بیشتر جوانان بهتر است آموزش اعضای کانون های مساجد، اردو محور باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به برنامه ها و طرح ها به اجرا درآمده در کانون های مساجد در سنوات گذشته به اجرای طرح ملی فهما اشاره کرد و گفت: 90 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان خدابنده فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی ضمن تاکید برنقش روحانیت و ائمه جمعه در حمایت از کانونهای فرهنگی هنری مساجد ادامه داد: حمایت ائمه جمعه از کانون های مساجد نقطه قوتی در ادامه فعالیت این مراکز خواهد بود.

 

به گفته وی، کانون های فرهنگی و هنری شهرستان خدابنده با 2 هزار و 359 عضو و یک‌هزار و 266 عنوان فعالیت ثبت شده اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد از فعال‌ترین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان محسوب می شود که سه باب کانون فرهنگی و هنری مساجد از هفت باب کانون راه یافته به مرحله داوری طرح ملی فهما از این شهرستان انتخاب شده است.

 

در ادامه حجت الاسلام موسوی، امام جمعه قیدار، به عضویت افتخاری کانون فرهنگی هنری آیت الله دانش شهرستان خدابنده درآمد.

 

پایان پیام/ 693