بازسازی و مرمت کانون ولایت به زودی آغاز می شود

بازسازی و مرمت کانون ولایت به زودی آغاز می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ایوب عبدی نسب گفت: در پی بروز حریق در کانون و کتابخانه ولایت جیرفت قریب ۲ ماه کانون بسته شد و خوشبختانه بزودی کار بازسازی و مرمت کانون آغاز می شود و می توانیم فعالیت ها و برنامه های کتابخوانی کانون را ادامه دهیم.

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمان جنوب، گفت: در پی بروز حریق در کانون و کتابخانه ولایت جیرفت قریب ۲ ماه کانون بسته شد و خوشبختانه بزودی کار بازسازی و مرمت کانون آغاز می شود و می توانیم فعالیت ها و برنامه های کتابخوانی کانون را ادامه دهیم.

مدیر  کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت یادآور شد: به منظور مشارکت و همکاری در راه اندازی کارگاه تولید ماسک، فضای داخلی کانون را به این کار اختصاص دادیم و با حضور تعدادی از بانوان مسجدی کارگاه تولید ماسک شروع به کار کرد.

وی ابراز کرد: با همکاری کانون قریب ۲ ماه این کارگاه تولید ماسک در کانون فعالیت داشت تا این که متاسفانه کانون دچار حریق شد و به ناچار بخشی از این کارگاه به داخل مسجد و بخشی دیگر نیز به واحد خواهران کانون منتقل شد.

عبدی نسب عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری برنامه های حضوری و جمعی، عمده فعالیت کانون بر روی اجرای خیابانی سرود و تولید نماهنگ متمرکز شد تا از این طریق به ایجاد روحیه شادی و نشاط مردم کمک کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: به همین منظور در ایام کرونایی با پشتکار گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت، چندین سرود خیابانی اجرا شده و چند نماهنگ نیز از این اجراها تولید شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه اولین اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار که در وصف مدافعان سلامت و کادر درمان بود، مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و همین امر انگیزه ای شد تا بچه ها فعالیت های خود را در این زمینه ادامه دهند.

عبدی نسب بیان کرد: یکی از فعالیت های ما در حوزه خدمت رسانی به محرومین، همکاری و مشارکت در توزیع کمک های مومنانه بود و در همین راستا با دعوت یکی از گروه های جهادی از ظرفیت اعضای کانون در توزیع سبدهای غذایی استفاده کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ابراز کرد: به همین منظور یکهزار و ۱۰۰ سبد غذایی که توسط گروه جهادی تهیه شده بود با همکاری اعضای کانون این سبدها در بین نیازمندان چند روستای تابع شهرستان جیرفت توزیع شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: همچنین با مشارکت بچه های مسجدی کانون طی ۲ مرحله یکهزار و ۴۰۰ ماسک n95، سه لایه و دستکش تحویل مراکز غربالگری، آزمایشگاه، مراکز بهداشت و بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت شد.

پایان پیام/ 586